<
Actualitate

ANUNȚ CONCURS DE RECRUTARE

Primăria Comunei Ceanu Mare, județul Cluj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante în baza art. VII alin (3) lit.a din O.U.G.v nr. 156/2024 și art. VII alin (7)/XI din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, pe data de 21.07.2025, ora 12:00 (proba scrisă) și 24.07.2025, ora 10:00 (interviu).

I. Denumirea funcției publice de execuție pentru care se organizează concurs REFERENT, clasa III grad profesional superior, în cadrul Compartimentului financiar contabil – 225785
II. Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
III. Data afișării anunțului: 20.06.2025
IV. Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 21.07.2025, ora 12:00, Primăria Comunei Ceanu Mare;
V. Interviul: 24.07.2025, ora 10:00,
VI. Perioada de depunere a dosarelor: 20.06.2025 – 09.07.2025
Perioada selecție dosare concurs, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor
Perioada de depunere a contestației la selecție – în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor.
Perioada de soluționare contestații la selecție – în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
VII. Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Dosarele de concurs se depun la Primăria Comunei Ceanu Mare – Relații cu Publicul. Numele și prenumele persoanei de contact și funcția publică deținută – Balcău Nelia, Secretar General al Comunei. Tel: 0735853203 E-mail: primaria@ceanu-mare.ro


CONDIȚII DE PARTICIPARE
1. Condițiile generale de participare la concurs: candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) Are cetățenia română și domiciliul în România;
b) Cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) Are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) Are capacitate deplină de exercițiu;
e) Este apt din punct de vedere medical și psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe baza de evaluare psihologică organizate prin intermediul unităților speciale acreditate în condițiile legii.
f) Îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege, pentru ocuparea funcției publice (conform anunțului de concurs);
g) Îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
h) Nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar ace-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;


i) Nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
j) Nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani.
k) Nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
l) I s-a aplicat una din modalitățile de ocupare a funcțiilor publice prevăzute la art. 366 alin(2) din Codul Administrativ;


2. Condițiile specifice pentru ocuparea postului
ID – 225785, referent, clasa a III-a, grad profesional superior, compartiment financiar contabil
-studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
Domeniul de studii: economic;
-Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani;

Perfecționări (specializări) – Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel de cunoaștere)
Cerințe specifice –

Bibliografie și tematică:
1. Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată cu modificările și completările ulterioare;
4. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a Titlul I și titlul II ale părții a VI-a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 cu modificările și completările ulterioare;
5. Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Impozite și taxe locale


6. Decretul nr. 209/1976 privind aprobarea Regulamentului operațiunilor de casă Cu tematica decretul nr. 209/1976 privind aprobarea Regulamentului operațiunilor de casă.
7. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor, cu tematica Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor;
NOTĂ: La bibliografie, candidații vor avea în vedere toate republicările, modificările și completările intervenite până la data afișării anunțului

ÎNTREGUL CONȚINUT AL ANUNȚULUI ȘI TOATE DETALIILE LE REGĂSIȚI ÎN LINK-UL DE MAI JOS:

https://ceanu-mare.ro/wp-content/uploads/2025/06/ANUNT-CONCURS-DE-RECRUTARE.pdf

Click to comment

Leave a Reply

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

To Top