Actualitate

Câte apeluri s-au soluționat prin compartimentul dispecerat al Poliției Locale Câmpia Turzii

Compartimentul Dispecerat din cadrul Serviciului Public Poliţia Locală funcţionează cu 4 poliţisti locali, incepând cu lune martie a anului 2018. Dispeceratul functioneaza 24h din 24h, 7 zile / saptamana.

Desfășurarea activității operatorului dispecer este una complexă ce cuprinde întocmirea actelor necesare bunei desfășurări a serviciului public de poliție locală, recepționează apeluri ale telefonului unic 0264.991 al poliției locale Câmpia Turzii, direcționează agenților de poliție locală în teren în urma sesizărilor și reclamațiilor venite prin telefonul unic 0264.991 sau prin cereri și petiții, supravegherea și monotorizarea orașului prin sistemul de camera video, verificarea și păstrarea în condiții optime ale echipamentului comun respectiv, stații de emisie recepție, cameră video, microfoane și altele.
Compartimentul Dispecerat a răspuns și soluționat un număr de 418 sesizări.

În această perioadă, Poliția Locală Câmpia Turzii, a mai executat și alte misiuni și activități în conformitate cu prevederile legale date în competență, după cum urmează:
• au fost întocmite referate de necesitate și caiete de sarcini în vederea achiziției de bunuri și servicii necesare desfășurării activității serviciului și documentele necesare pentru efectuarea plății acestora.
• s-au întocmit toate documentele necesare activității Compartimentului ordine publică și circulație: adrese, referate, formulare tipizate diverse, etc.
• s-au efectuat operațiuni specifice înregistrării documentelor în FOLIUM, arhivarea documentelor, rapoarte, etc,
• au fost întocmite materiale în vederea promovării și adoptării hotărârilor de consiliu local: H.C.L. 145/ 22.08.2017 privind aprobarea Studiului de oportunitate privind înființarea serviciului de transport public local și a modalității de delegare a gestiunii serviciului și gestiunea delegată a serviciului; H.C.L. 146/ 22.08.2017 serviciul de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Câmpia Turzii; H.C.L. 19/2018 privind înlocuirea anexei la H.C.L. 146/2017;
• întocmit documentele necesare pentru promovarea unui proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea modelului Caietului de sarcini şi a modelului Contractului de delegare prin concesiune a serviciului public de ecarisaj, aprobate prin HCL nr. 87/2017,
• s-a participat la evenimentele festive, culturale, sportive organizate de instituție,
• s-au demarat acțiunile în vederea școlarizării personalului cu atribuții în domeniile ordinii publice și circulației rutiere în centrele specializate ale M.A.I.
• s-a reușit achiziționarea în mare parte a ținutei de polițist local în conformitate cu prevederile H.G. 1332/2010,
Pe parcursul fiecărei luni s-a realizat pregătirea profesională și fizică, în conformitate cu planul de pregătire și perfecționare al polițiștilor locali stabilit la începutul anului.

Poliția locală are ca obiectic continuarea si îmbunătățirea activității, în vederea apărării drepturilor si libertăților fundamentale ale cetățenilor, a proprietății private și publice, prevenirii şi combaterii fenomenului contravențional şi infracțional în zona de competență, in interesul comunității locale, in conformitate cu reglementările specifice fiecărui domeniu de activitate. Pentru aceasta am stabilit câteva priorități:
• mărirea efectivului;
• urmarea unui program de formare inițială de către polițiștii locali cu atribuții în domeniul ordinii și liniștii publice și circulației rutiere, conform legii;
• continuarea limitării fenomenului contravențional pe domenii specifice;
• creşterea combativității cu privire la reducerea comerțului ilegal cât şi a desfăşurării unui comerț civilizat în piețele agroalimentare și obor;
• intensificarea activităților de control privind modul de depozitare a deşeurilor menajere, industriale sau de orice fel și de respectare a igienizării zonelor periferice a malurilor cursurilor de apă, precum şi propunerea de măsuri ce trebuie luate în vederea îmbunătățirii stării de curățenie a municipiului;
• creșterea operativității în rezolvarea sesizărilor primite de la cetățeni și intervenția la apelurile acestora;
• înființarea unui dispecerat în vederea rezolvării operative a solicitărilor telefonice ale cetățenilor.

*
Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS