Actualitate

Școala Altfel cu Poliția Locală Turda

În data de 09.10.2019, în cadrul programului ”Școala Altfel”, Poliția Locală Turda a susținut o lecție activ-participativă de prevenire, pe lina circulației rutiere, la Școala ”Teodor Murășanu”, clasa doamnei învățătoare, Bereș Andreea.
Lecția a avut ca scop promovarea importanței respectării regulilor de circulație rutieră, a normelor de conduită pe stradă ca pieton și totodată conștientizarea elevilor cu privire la efectele nerespectării acestora.
În baza explicațiilor, a exemplificării, a demonstrației practice utilizând materiale informative, fișe de lucru individuale, micii pietoni au dobândit noi cunoștințe despre stradă și un comportament responsabil însușindu-și corect etapele traversării.


Copiii au participat activ, au răspuns pozitiv la solicitări și entuziasmați, au exersat traversarea străzii respectând semnalele agentului de poliție rutieră la trecere pentru pietoni.
Deoarece una dintre principalele cauze ale producerii accidentelor rutiere o reprezintă traversarea neregulamentară, Poliția Locala Turda, va acționa în continuare pentru combaterea și prevenirea acestui fenomen, sancționând încălcarea normelor legale de circulație în rândul pietonilor și desigur desfăşurând în continuare activităţi în vederea creşterii gradului de siguranţă a copiilor precum și acțiuni pentru responsabilizarea părinţilor cu privire la comportamentul şi atitudinea adoptată în legătură cu traversarea regulamentară.
Poliția Locală Turda vă stă la dipoziție în limita competențelor legale.

Director executiv,
MOLDOVAN VALER

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS