<
Actualitate

Viamso trece la alt nivel. Soft performant pentru o mai bună relaționare cu clienții

Cel mai important depozit de materiale de construcții din zonă, Depozitul Viamso, tocmai ce și-a implementat un soft performant menit să crească mobilitatea, optimizarea timpilor de lucru și acuratețea datelor în timp real. Practic, mai mult timp pentru angajați în relaționarea cu clienții.

Softul este unul foarte complex și inovativ. Practic, orice informație, comandă și negociere se pot face în fața clientului direct de pe tableta pe care fiecare angajat al firmei o are.

„Compania Viamso are în prezent 23 de angajați și o cifră de afaceri de peste 2.7 milioane euro. Societatea a fost încă din anul 2008 până în prezent într-o continuă creștere.
Cu toate că anul 2020 a fost un an foarte greu, firma Viamso a avut cel mai bun an din istorie. Compania Viamso dezvoltându-se destul de rapid în ultimii ani, și pentru faptul că tot ce se întâmpla în societatea noastră se întâmpla în mod manual, ne-a dus la decizia de a contacta Senior Software pentru a ne ajuta să implementăm un nou soft.”, Sorin Moldovan, Directorul General Viamso.

„Am luat această decizie de a lucra cu Senior Software deoarece în momentul în care am făcut aceste research am văzut că Senior Software lucrează cu foarte multe companii, multe dintre ele fiind în domeniul materialelor de construcții, ceea ce ne-a dat o mare încredere. Nu ascund faptul că am cerut și un feedback de la clienții care deja au implementat acest sistem și erau foarte mulțumiți. Avantajele soluției ERP de la Senior Software ar fi mobilitatea, optimizarea timpilor de lucru și acuratețea datelor în timp real. Acestea sunt lucrurile care considerăm că în viitorul apropiat o să ne ajute foarte mult. Suntem la două săptămâni după implementare iar feedback -ul pe care pot să-l dau celorlalți este unul foarte bun. Practic, este mai bine decât ne-am așteptat, în sensul că deja vedem îmbunătățiri semnificative ale proceselor, vedem deja timpii care sunt mult mai scurți în ceea ce înseamnă procesarea mărfii sau procesarea comenzilor spre clientul final. Aceasta ne ajută să ne relocăm resursele spre ceea ce contează cu adevărat- clientul final. Dacă înainte de implementarea sistemului, am făcut eu un calcul, fiecare persoană din showroom se ocupa 50% din timp de client și 50% de comenzi, achiziți sau de negocierea produselor. În acest moment pot să spun că deja proporția este undeva către 85-90% și va ajunge 100% în cel mai scurt timp. De ce? Deoarece acum ne permite să avem doar o persoană de achiziții care se ocupă doar de achiziții și restul personalului să se ocupe de strict de vânzare și să se focuseze pe clientul final. Pe partea de ERP mobile lucrurile au funcționat foarte bine, interfața este foarte prietenoasă, colegii noștri au reușit să facă față cu brio, au funcționat corect din prima clipă. La început am avut emoții legat de acest proces care acum îl consider revoluționar- ERP mobile. Acum sunt convins 100% că este super bine și că este ceea ce ne dorim deoarece îmbunătățim foarte mult calitatea vânzării prin faptul că odată avem stocurile, avem comenzile pe tablete, avem toată informația necesară acolo, avem poze cu produse, avem liste de prețuri pe care înainte nu le puteam accesa la fața locului.


Pe partea de vânzare, colegii noștri înainte preluau comenzile pe o foaie de hârtie sau pe un carnețel, repetându-se acest proces la casă. În acest moment tot acest proces se desfășoară pe sală, nu mai ești dependent de zona de showroom unde să stai cu clientul să discuți sau să negociezi. ” Alin Moldovan, Directorul de Dezvoltare din frumoasa familie Viamso.

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS