Lifestyle & Timp liber

Salina Turda, promovată la București, la Târgul Internațional de Turism al României

Consiliul Județean Cluj, prin Serviciul Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Cluj, participă în perioada 21-24 februarie 2019 la ediția de primăvară a Târgului Internațional de Turism al României găzduit de centrul expozițional Romexpo din București. 


Ajuns la cea de-a 41-a ediție, Târgul Internațional de Turism al României reprezintă cel mai important eveniment de profil din țara noastră, fiind locul ideal de prezentare a celor mai avantajoase oferte și pachete turistice, atât din România, cât și din străinătate. 
Patrimoniul județului Cluj, cu tot ceea ce înseamnă tradiții, peisaje, legende și valoare arhitecturală va fi promovat prin intermediul unei game variate de materiale și surse alternative ce evidențiază diversitatea serviciilor turistice oferite și formelor de turism practicate în zona Cluj. Conceptul general al prezentării va integra atât informații privind obiectivele turistice și locurile reprezentative din județ, cât și o abordare personalizată a tuturor celor dornici să-și petreacă o vacanță în Cluj, prin ilustrarea unor adevărate experiențe culturale, cu un grad ridicat de interes în rândul turiștilor de pretutindeni. 


Nu în ultimul rând, invitația lansată pentru o incursiune de neuitat în județul Cluj va fi făcută și prin intermediul unei prezentări video dinamice. Ea va avea în prim-plan profilarea Clujului ca o destinație ideală a celor care preferă festivalurile, atât din domeniul muzical, cât și de film, culinar, sportiv ș.a.m.d. Acestora le sunt prezentate activități și itinerarii inedite, atât în orașul din inima Transilvaniei, cât și în alte locuri din împrejurimi de un farmec pitoresc aparte.
Târgul de Turism de la București contribuie la consolidarea industriei turismului din România, atât prin promovarea unitară a zonelor de atracție și a paletei de servicii turistice, cât și prin organizarea de conferințe și sesiuni de dezbateri ce abordează principalele tematici ale industriei. La ediția de primăvară din anul 2018 au participat 306 companii expozante din 14 țări, evenimentul înregistrând un număr de peste 21.500 de vizitatori.

Ziarul 21, a lansat în premieră pentru mass media locală aplicația de știri locale: „Ziarul 21”.

Fiind singura instituție media cu o astfel de aplicatie, ne dorim să fim mai aproape de cititorii noștri si de consumatorii de informaţie online.

Un mare avantaj al aplicatiei lansate de Ziarul 21 este aspectul notificărilor ce vor însoți orice ştire importantă.

Astfel, spre exemplu: atunci când pe strada unde locuiţi se va lua apa telefonul d-voastră va primi o notificare informandu-vă în timp util.

Acelaşi lucru se va întâmpla și atunci când curentul electric sau gazele naturale vor fi oprite din diferite motive, aplicația va trimite o notificare către dumneavoastră.

Este doar o treaptă din ceea ce ne dorim să dezvoltăm în mediul online, Ziarul 21 va aduce în curând alte noutăți în mass media locală.

Descarcă aplicația accesând linkul: https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.ziarul21.aplic16

şi fii primul care primeşte informația pe telefonul mobil!

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS