campanie campanie
Actualitate

Ministrul Marcel Vela a anunțat că la Câmpia Turzii va fi înființat serviciul de înmatriculări auto!

Serviciile publice judeţene pentru permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor vor organiza 26 de sedii secundare şi în alte localităţi, pe lângă cele existente în municipiile reşedinţă de judeţ, a anunţat, miercuri, ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, citat de Agerpres.

Marcel Vela: „Această măsură reprezintă încă un pas important al MAI pentru dezvoltarea serviciului public, oferind cetăţenilor care solicită derularea de operaţiuni pe linie de înmatriculare auto să aleagă între sediul aflat în municipiul reşedinţă de judeţ sau sediul secundar, ceea ce va conduce la diminuarea distanţelor parcurse în vederea soluţionării diferitelor operaţiuni, dar şi la reducerea aglomeraţiei”.

În aceste sedii secundare se vor desfăşura activităţi de preluare a documentelor necesare operaţiunilor de înmatriculare a vehiculelor şi de eliberare a plăcuţelor cu numere de înmatriculare. În zilele de marţi şi joi, cetăţenii vor putea beneficia de aceste servicii fără a fi nevoie să se deplaseze până în municipiile reşedinţă de judeţ.

Între cele 26 de sedii din țară se numără și cel din Câmpia Turzii.

„Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, Inspectoratul General al Poliţiei Române şi Instituţiile Prefectului din judeţele pe care le-am enumerat vor întreprinde, în perioada imediat următoare, demersurile necesare pentru punerea în aplicare a acestei măsuri, pentru ca din data de 22 septembrie să fie operaţionalizate”, a mai spus Vela.

Povestea înființării Serviciului de Înmatriculări Permise la Câmpia Turzii

După ce Poliția Câmpia Turzii s-a mutat în casă nouă, clădirea fostului Incubator de Afaceri, casă care ar urma să găzduiască, pe lângă Poliția Municipiului Câmpia Turzii și serviciul de eliberare pașapoarte, caziere dar și Permisele de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor, iar în februarie, în cadrul şedinţei de Consiliu Local, pe ordinea de zi a fost reintrodus proiectul de hotărâre privind mutarea sediului poliţiei Câmpia Turzii şi implicit şi finanţarea serviciilor de înmatriculări, permise, paşapoarte, cazier, un lucru benefic în primul rând pentru cetătenii Municipiului Câmpia Turzii dar cu un impact major atât pentru Turda cât şi pentru întreagă zonă, a comunelor din zona Turda şi Câmpia Turzii.

Pentru trecerea acestui proiect erau necesare 13 voturi, însă şi-au dat acordul doar 12 aleşi, abţinându-se de la vot consilierii PSD, 1 consilier PPUSL şi 1 consilier PMP.

Prezent în şedinţa de consiliul local, Ciprian Miron, adjunctul poliţiei judeţene a afirmat că un astfel de proiect este o premieră pentru România, iar faptul că poliţia din Câmpia Turzii urmează a-şi desfăsura activitatea într-un sediu modern aşa cum este clădirea fostului Incubator de Afaceri duce automat la creşterea siguranţei cetătenilor.

 

“Mutarea într-un astfel de sediu a poliţiei Câmpia Turzii dar şi înfiinţarea la Câmpia Turzii a serviciilor de paşapoarte, înmatriculări şi cazier ar fi un proiect de care o intreagă comunitate ar putea beneficia”, a mai completat Ciprian Miron.

La o săptămână distanță  într-o ședință de Consiliu Local convocată de primarul Municipiului  Câmpia  Turzii, Dorin Lojigan, a fost reitrodus pe ordinea de zi proiectul de hotărâre privind mutarea sediului Poliției Municipiului Câmpia Turzii în clădirea fostului Incubator de afaceri, precum şi înființarea punctelor de lucru ale serviciilor pasapoarte, înmatriculări auto, permise si caziere.

Cu o singură abtinere, proiectul a trecut.

Aprobarea acestui protocol s-a făcut în urma adresei nr. 8643 din 23 martie, înregistrată la primăria Câmpia Turzii, care explică necesitatea încheierii acestui prootocol în baza legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, pentru realizarea schimbului de informații dintre organele fiscale locale și organele competente privind înmatricularea/radierea mijloacelor de transport. Potrivit art. 68 din legea mai sus amintită, autorităţile publice, instituțiile publice și de interes public, centrale și locale, precum și serviciile deconcentrate ale autorităților publice centrale au obligația să furnizeze informații și acte organului fiscal, la cererea acestuia.

MuieLojigan MuieGicu MuieMischian
Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS