Administraţie

Şedinţă ordinară a Consiliului local Mihai Viteazu

În conformitate cu prevederile art. 39, alin. 1 din Legea nr. 215/2001, privind Administrația publică locală, republicată în anul 2007, cu modificările și completările ulterioare, precum și a Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local al comunei Mihai Viteazu, jud. Cluj, marți, 23 mai 2017, orele 16.00, vor avea loc lucrările ședinței ordinare a Consiliului Local al comunei Mihai Viteazu, în sala de ședințe a Consiliului local Mihai Viteazu, str. Principală nr. 1014, tel/ fax nr. 329101, 329100 sau e-mail: primariamihaiviteazu@yahoo.com, cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind validarea unui nou consilier, în persoana d-lui Popescu Marian, supleant pe lista ALDE, în locul d-lui Nicoară Horea Viorel, din partea ALDE, la care i-a încetat mandatul de drept, prin demisie.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării componenței Comisiei de specialitate nr. 1 – buget finanțe și activități economice, din cadrul Consiliului local, în urma demisiei d-lui Nicoară Horea Viorel.
  3. Proiect de hotărâre privind stabilirea Statului de funcții, a Statului de personal, precum și a Organigramei de funcționare a aparatului de specialitate al primarului comunei Mihai Viteazu, pe anul 2017.
  4. Proiect de hotărâre privind acordarea normei de hrană polițiștilor locali din comuna Mihai Viteazu, jud. Cluj, în conformitate cu prevederile legale în domeniu.
  5. Proiect de hotărâre privind stabilirea cuantumului sumelor ce vor fi acordate ca premii, pentru elevii olimpici din cadrul Școlii „Mihai Vodă” Mihai Viteazu, precum și pentru profesorii care i-au pregătit.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție, a inventarului patrimoniului și a situațiilor financiare anuale.
  7. Întrebări, interpelări, propuneri ale consilierilor

– discutarea problemelor legate de organizarea zilelor localității precum și alte deplasări.

Președinții de comisii își vor invoca membrii pentru ședințele de comisii pentru analizarea proiectelor de hotărâre de pe ordinea de zi, iar în data de marți, 23 mai 2017, orele 15.00 vor fi prezenți toți consilierii pentru studierea și aprobarea procesului verbal al ședinței anterioare.

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS